Klachten

Klachten over afhandeling van vragen

Het KNKV heeft graag tevreden leden die van onze diensten en producten gebruik maken. Met vragen kun je daarom te allen tijde bij het KNKV terecht via het contactformulier of telefonisch op het nummer van Service & Ondersteuning: 0343-499600.

Soms gaat er echter wel eens iets fout. Wij zetten dat graag zo snel mogelijk recht of helpen misverstanden uit de wereld. Heb je een vraag gesteld aan een medewerker van het KNKV en blijft het antwoord uit of is de vraag niet naar tevredenheid afgehandeld, laat het ons weten via onderstaand formulier.

We streven ernaar om je zo snel mogelijk te beantwoorden en je ontvangt uiterlijk binnen 10 werkdagen een antwoord.

De opgegeven contactgegevens worden alleen gebruikt voor de werkzaamheden die nodig zijn voor het behandelen van de vraag/klacht. Na afhandeling worden de gegevens verwijderd.

Vul hier je ticketnummer in waaronder jouw vraag afgehandeld is in het Online Ticketsysteem van het KNKV.
Vul hier in hoe je de oorspronkelijke vraag bij het KNKV hebt gesteld waarover je een klacht wilt indienen.