Het is belangrijk om sport op een sociaal veilige manier aan te blijven bieden en te zorgen dat elk lid zich veilig voelt binnen de vereniging. Voor het Oost-Souburgse Fortis zijn ‘sociaal’…
Om sponsoren en leden beter met elkaar te verbinden heeft Rapid jaren geleden de sponsoraanpak veranderd. De sponsorcommissie kwam met het idee van RapidFriends. Inmiddels zijn niet alleen sponsoren lid van RapidFriends, maar ook particulieren zoals ouders, donateurs en oud-leden. Met inmiddels 21 bedrijven en 15 particuliere RapidFriends én een mooie nieuwe invulling van het hoofdsponsorschap is de vernieuwde sponsoraanpak van Rapid een groot succes.
De sponsorcommissie organiseert voor alle RapidFriends drie keer per jaar een sponsorborrel met livemuziek en een activiteit, zoals bijvoorbeeld een wijnproeverij of pubquiz. Vaak is er ook een interview met de voorzitter en een actie om geld in te zamelen, bijvoorbeeld door het ‘verkopen’ van tafels of ballen. De opbrengsten worden gebruikt voor zaken waarvoor het bestuur geen mogelijkheden heeft. Meer over de aanpak van Rapid lees je in het KNKV Magazine en op Clubbase.
Gerelateerde artikelen
Vijfde editie online KNKV Magazine
Vandaag verscheen de vijfde editie van het KNKV Magazine. Hierin lees je onder andere hoe bij GG/IJskoud de Beste alle kinderen mee kunnen doen door het Jeugdfonds Sport & Cultuur en hoe…
Roda ziet Kangoeroe Klup groeien
De Kangoeroe Klup van Roda is de laatste jaren flink gegroeid. Door de trainingen naar de gymzaal van een school te verplaatsen, verwelkomde de vereniging in één klap achttien nieuwe kangoeroes.