Wegen KNKV en Cashback World scheiden

Cashback World is niet langer de naamgevend partner van de Korfbal League. Het KNKV en myWorld, houder van het consumentenmerk Cashback World, hebben besloten om na twee seizoenen de samenwerking niet te continueren.

KNKV-directeur Henry van Meerten: “Cashback World heeft bijgedragen aan de verdere ontwikkeling van onze korfbalcommunity en het verbinden van verenigingen, leden en sponsoren. Echter bereikte de samenwerking, ondanks de gezamenlijke inspanningen, voor beide partijen niet het beoogde doel.” Van Meerten vervolgt: “Dit leidt ook weer tot nieuwe kansen. Met de stijgende populariteit van de Korfbal League en als basis onze vijfhonderd verenigingen is de korfbalsport voor veel partijen een erg interessante partner.”

Patrick Dom, managing director myWorld België en Nederland: “Samen met het KNKV heeft Cashback World twee seizoenen terug, een Korfbal Cashback Card ontwikkeld, die tot doel had om de basisdoelstellingen van een sponsorovereenkomst zelfs te overstijgen. Zo wilden beide partijen van bij de opstart graag verenigingen, leden, sponsoren en het KNKV nog sterker met elkaar verbinden.”

“Ondanks de vele inspanningen van zowel het KNKV als Cashback World, werd deze mooie doelstelling na twee jaar intensieve samenwerking helaas niet waargemaakt. Op zo’n moment moet je durven beslissen om een project niet verder te zetten, ook al houd ik een warm en goed gevoel over aan onze samenwerking op zich.”

Korfbal Cashback Card
Met de Korfbal Cashback Card ontvangen korfbalfans Cashback bij iedere aankoop die zij bij een aangesloten winkel doen. Daarnaast steunen zij met iedere aankoop ook nog hun vereniging. Korfbalfans die een dergelijke pas hebben, kunnen deze blijven gebruiken met alle voordelen van dien. Nieuwe passen kunnen niet meer aangevraagd worden.

Datum: 28 april 2020 uur

Korfbal League