KNKV en Yellow Jersey verlengen mediapartnerschap

Yellow Jersey ondersteunt het KNKV ook de komende drie jaar bij het bedienen van de korfbalfans (Korfbal.nl) en -bestuurders (KNKV.nl). KNKV-directeur Henry van Meerten en Yellow Jersey-oprichter Tim van Peppen tekenden deze week in Zeist een overeenkomst, die beide partijen langer aan elkaar bindt.

Yellow Jersey-compagnons Tim van Peppen en Jurian de Vos werken sinds 2014 met het KNKV samen. Sinds juli 2017 is dit onder de naam van hun datagedreven sportmarketingbureau. Yellow Jersey ondersteunt Team Communicatie van het KNKV bij de invulling van Korfbal.nl en het leveren van videocontent voor Korfbal.nl en KNKV.nl en de bijbehorende social mediakanalen. Zo speelt Yellow Jersey een belangrijke rol bij het vervaardigen van de  samenvattingen van de Korfbal League-duels. Daarnaast ondersteunt het ook al enkele jaren Team Evenementen op het gebied van marketing rondom de Korfbal Challenge en de Korfbal Leaguefinale.

'Goede stappen'
Van Meerten: “De samenwerking bevalt ons erg goed. We zetten goede stappen op dit vlak en zijn door deze verlenging in staat om dit verder uit te bouwen.”

Van Peppen: “We zijn zelf korfballers en dragen graag ons steentje bij aan de ontwikkeling van de sport. We hebben al veel moois mogen doen en kijken uit naar de verdere samenwerking.”

Datum: 26 juli 2019 - 13:15 uur

Communicatie en PR Organisatie