Nieuws sponsoring

Bergmans en Noordzij sponsor finders Koninklijk Nederlands Korfbalverbond 

Zeist, 22 december 2015 – Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) heeft Brand Based Sponsoring van René Bergmans en Wim Noordzij ingeschakeld voor sponsor finding. Het KNKV zet met name in op official partners. Kroonjuweel is het naamgevend hoofdsponsorschap van de Korfbal League, inclusief de steevast uitverkochte finale die na 30 jaar Ahoy op 16 april 2016 voor het eerst plaatsvindt in de Ziggo Dome te Amsterdam. Als shirtsponsor van Oranje werd Golden Tulip onlangs al official partner.

Rob Verleg, manager Marketing en Communicatie van het KNKV: “Met ruim 90.000 leden verspreid over 525 verenigingen is korfbal de vierde grootste teamsport van Nederland. Ook is het ‘s lands best bezochte zaalsport. De Korfbal League is volop te volgen via NOS, regionale zenders, dagbladen en online livestreams. De enige gemengde teamsport, een familiesport bij uitstek, het hele jaar door aanwezig - op veld en in zaal-, én ook nog eens schoolsport nummer 1. Kortom, een ijzersterke sponsorpropositie, waar we samen met Bergmans en Noordzij gerenommeerde A-merken voor gaan interesseren.” Nederland is negen van de tien keer wereldkampioen geworden en is tevens regerend Europees kampioen. Het KNKV vervult internationaal een voortrekkersrol om van korfbal een Olympische sport te maken.

Het samenwerkingscontract tussen het KNKV en Brand Based Sponsoring wordt op woensdag 30 december ondertekend, voorafgaand aan de finale van de Korfbal Challenge, in Topsportcentrum Rotterdam.